22 Haziran 2026, Pazartesi
MENÜ
Kategoriler
Spor

Fenerbahçe Yönetim Kurulu İlk Toplantısını Gerçekleştirdi

2026-06-10 23:32:27
Yönetim Kurulu ToplantısıFenerbahçe Spor Kulübü, Başkan Aziz Yıldırım liderliğinde kulüp binasında ilk Yönetim Kurulu Toplantısını gerçekleştirdi. Toplantının ardından Fenerbahçe Televizyonuna röporta...
Fenerbahçe Yönetim Kurulu İlk Toplantısını Gerçekleştirdi

Yönetim Kurulu Toplantısı

Fenerbahçe Spor Kulübü, Başkan Aziz Yıldırım liderliğinde kulüp binasında ilk Yönetim Kurulu Toplantısını gerçekleştirdi. Toplantının ardından Fenerbahçe Televizyonuna röportaj veren Yönetim Kurulu Üyesi Nihat Özbağı, şampiyonluk hedefinden ve statla ilgili çalışmalardan bahsetti.

Önemli İşler ve Hedefler

Özbağı, toplantı sonrasında yaptığı açıklamada, kulübün heyecanlı olduklarını ve 8 yıl aradan sonra tekrar göreve geldiklerini belirterek, şampiyonluk hedeflerinin olduğunu vurguladı. Ayrıca, Yönetim Kurulu Toplantısının çok başarılı geçtiğini ve belirli iş bölümleri yapıldığını ifade etti. Stat ile ilgili çalışmalara da hızlı bir şekilde başladıklarını dile getiren Özbağı, izinlerle uğraştıklarını ve işleri hızlı bir şekilde ilerleteceklerini söyledi.

Devam Edilecek Çalışmalar

Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Nihat Özbağı, önümüzdeki dönemde yapılacak çalışmalar hakkında da bilgi verdi. Özbağı, yönetim olarak belirli konularda daha fazla detaylı çalışmalar yapılacağını ve şampiyonluk hedefine odaklanacaklarını belirtti.

Etiketler:
Etiket yok
İlk yorumu sen yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan www.beyazbelge.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!