Sandıklı Belediyesi'nden Yeni Yatırım: 5 Adet Otobüs ve Hizmet Araçları
Sandıklı Belediyesi'nden Yeni YatırımSandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş'ın paylaşımına göre, belediye bütçesinden kazanılan gelirle alınan 5 yeni otobüs ve son 2 yılda belediyeye kazandırılan hizme...
Sandıklı Belediyesi'nden Yeni Yatırım
Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş'ın paylaşımına göre, belediye bütçesinden kazanılan gelirle alınan 5 yeni otobüs ve son 2 yılda belediyeye kazandırılan hizmet araçları halka tanıtılacak. Şehir içi taşımacılığın geliştirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılması amacıyla gerçekleştirilen bu yatırımın detayları etkinlikte paylaşılacak.
Tanıtım Programına Davet
Sandıklı Belediyesi'nin düzenleyeceği tanıtım programına tüm halk davetlidir. Yeni otobüslerin ve hizmet araçlarının özellikleri, kullanım alanları ve belediyenin hedeflediği katkılar etkinlikte detaylı bir şekilde sunulacak. Halkın bu yeni yatırımla ilgili merak ettikleri ve görüşleri de etkinlikte alınacak.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!